Turniej Bohaterów WFB
Moderator:Avalanche
Niby działa wszystko więc klątwa też powinna.
Zrobiłeś Tomb kinga? Ja próbowałem coś fajnego sklecić ale mi nie wyszło. Wystawiłeś go na chariotcie?
No i przy okazji witamy na forum :)
Zrobiłeś Tomb kinga? Ja próbowałem coś fajnego sklecić ale mi nie wyszło. Wystawiłeś go na chariotcie?
No i przy okazji witamy na forum :)
Nie ma lekko w ciężkich czołgach.
Jaqob napisał/a:
To my mamy jakieś "normalne" spotkania?
Chodzę już drugi rok i na ani jednym nie byłem .
"Ja nie widzę problemu, że ktoś płaczę po rozmowie ze mną." -Silvanel
Jaqob napisał/a:
To my mamy jakieś "normalne" spotkania?
Chodzę już drugi rok i na ani jednym nie byłem .
"Ja nie widzę problemu, że ktoś płaczę po rozmowie ze mną." -Silvanel
Pary pojedynkowe na pierwszą ture:
Ork Tjala z Hagisowym Tomb Kingiem
Wampirzy Lord Sila z Goblinem Tjala
Krasnoludzki Lord Nizioła z Duchem lasu Sila
Scar Veteran Tattvy z Khornikiem Szczepa (2:0) wygrana Khornika. Bitwa pod tytułem :Nienawidze Chaousu i jego durnej tarczy wyłanczającej mi broń magiczną: zostanie opisana jutro.
Skink Chief Tattvy z Nurglowcem Szczepa
Bretonczyk Ricevinda z Imperialistą Nizioła
Prosiłbym aby każdy umieścił swojego bohatera w poście (poprostu przeklejcie to co do mnie wysyłaliście).
Jutro opublikuje wyniki pierwszej tury. Jeżeli ktoś ma jakieś sugestie co do bitwy (tj. jakiej bronie użyć/ataków/jakie czary wybrać) to sms na 609163614 przez :
http://www.text.plusgsm.pl/sms/
Niestety bycie offline powoduje pewne utrudnienia wiec wykażcie się cierpliwościa :).
Ork Tjala z Hagisowym Tomb Kingiem
Wampirzy Lord Sila z Goblinem Tjala
Krasnoludzki Lord Nizioła z Duchem lasu Sila
Scar Veteran Tattvy z Khornikiem Szczepa (2:0) wygrana Khornika. Bitwa pod tytułem :Nienawidze Chaousu i jego durnej tarczy wyłanczającej mi broń magiczną: zostanie opisana jutro.
Skink Chief Tattvy z Nurglowcem Szczepa
Bretonczyk Ricevinda z Imperialistą Nizioła
Prosiłbym aby każdy umieścił swojego bohatera w poście (poprostu przeklejcie to co do mnie wysyłaliście).
Jutro opublikuje wyniki pierwszej tury. Jeżeli ktoś ma jakieś sugestie co do bitwy (tj. jakiej bronie użyć/ataków/jakie czary wybrać) to sms na 609163614 przez :
http://www.text.plusgsm.pl/sms/
Niestety bycie offline powoduje pewne utrudnienia wiec wykażcie się cierpliwościa :).
Ostatnio zmieniony 2009-02-05, 19:34 przez tattva, łącznie zmieniany 2 razy.
- Święty Jerzy
- Wędrowiec
- Posty:101
- Rejestracja:2008-09-22, 20:21
- Lokalizacja:Łódź
To ja pierwszy się pochwalę.
Vampir, oczywiście można go zrobić na wiele sposobów. Mogłem wybrać broń magiczna, lub gw, zdecydowałem się na magiczną. Zobaczymy jak to się skończy.
2000 Pts - Vampire Counts Army
Unit Name ## Mv WS BS St To Wo In At Ld Sv WSv Cp Dp US Cost
* Vampire Lord 1 6 7 5 5 5 3 7 4 10 2+ 4+ 3 2 2 450
Usage Conflict; General; Units w/in 12" may march.; Magic Level
3; Necromancy; Lance; Shield
Sword of Kings Killing blow (5+ for wight kings) [25]
Cadaverous Cuirass Heavy armour, immune to KB and Poison. [15]
Crown of the Damned Ward Save 4+. Wearer is subject to Stupidity [35]
Cursed Book One Use Only, all models attacking bearer reduced to WS 1 when [20]
rolling to hit the bearer.
The Martialle: Dread Knight Gain Lance, Heavy Armour, Shield. Rides a Barded Nightmare. [25]
Armour or Shield may be replaced by magic items of the same type
Barded Nightmare 1 8/7 3 4 4 1 2 1 3 [0]
Barded Nightmare
The Bestialle: Infinite Hatr Hates all enemies and can re-roll all failed to hit rolls every [25]
round of CC.
The Severed: Supernatural Ho Cause Terror [25]
The Courtly: Walking Death +1 to combat resolution if one or more vampires with this [25]
ability are in the combat.
Total Army Cost: 450
Notes:
Immune to psychology. Cause fear. Only characters and units within 6in of a unit or character with
the Vampire special rule (or 12in of General) may march.
Cannot be broken, but suffer 1 extra wound for every point they lose the combat by, with no Armour
Saves. BSB within 12in reduces this by 1 wound
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 1
Vampir, oczywiście można go zrobić na wiele sposobów. Mogłem wybrać broń magiczna, lub gw, zdecydowałem się na magiczną. Zobaczymy jak to się skończy.
2000 Pts - Vampire Counts Army
Unit Name ## Mv WS BS St To Wo In At Ld Sv WSv Cp Dp US Cost
* Vampire Lord 1 6 7 5 5 5 3 7 4 10 2+ 4+ 3 2 2 450
Usage Conflict; General; Units w/in 12" may march.; Magic Level
3; Necromancy; Lance; Shield
Sword of Kings Killing blow (5+ for wight kings) [25]
Cadaverous Cuirass Heavy armour, immune to KB and Poison. [15]
Crown of the Damned Ward Save 4+. Wearer is subject to Stupidity [35]
Cursed Book One Use Only, all models attacking bearer reduced to WS 1 when [20]
rolling to hit the bearer.
The Martialle: Dread Knight Gain Lance, Heavy Armour, Shield. Rides a Barded Nightmare. [25]
Armour or Shield may be replaced by magic items of the same type
Barded Nightmare 1 8/7 3 4 4 1 2 1 3 [0]
Barded Nightmare
The Bestialle: Infinite Hatr Hates all enemies and can re-roll all failed to hit rolls every [25]
round of CC.
The Severed: Supernatural Ho Cause Terror [25]
The Courtly: Walking Death +1 to combat resolution if one or more vampires with this [25]
ability are in the combat.
Total Army Cost: 450
Notes:
Immune to psychology. Cause fear. Only characters and units within 6in of a unit or character with
the Vampire special rule (or 12in of General) may march.
Cannot be broken, but suffer 1 extra wound for every point they lose the combat by, with no Armour
Saves. BSB within 12in reduces this by 1 wound
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 1
Ostatnio zmieniony 2009-02-05, 20:12 przez Silvanel, łącznie zmieniany 1 raz.
A oto mój zawodnik, prosto z poletka warzywnego, ulubieniec tłumów. KARCZOOOOOCH!!!
Wood Elves
Unit Name ## Mv WS BS St To Wo In At Ld Sv WSv Cp Dp US Cost
Karczoch The Ancient 1 5 5 6 6 6 2 5 9 3+ 5+ 6 400
Forest Spirit; Flammable; Causes Terror, Large Target; Stubborn;
Strangle-root Attack; May not join units; General; Units within
12" may use General's Leadership
Annoyance of Netlings Opponents in challenges only hit on 6s. [25]
Murder of Spites +D6 Magical and Poisoned Attacks at bearer's WS, In4, S2. [25]
Muster of Malevolents Range 6". Bearer counts as a single model for LOS for these D6 [25]
S2 Magical and Poisoned shots that always hit on a 4+ and can be
fired in addition to another missile weapon and at a different
unit. Can always stand and shoot, regardless of distance and
LOS.
Tree-singing Bound Spell; Power 3; Rng 18"; Target: Woods; Woods move D3+1 -
inches in direction chose by caster if no enemy inside; Stops
when contacts any enemy model or terrain feature; D6 S5 hits on
any enemy in woods otherwise; May be cast twice per turn.
Total Army Cost: 400
Notes:
Never suffer -1 to hit moving and shooting penalty.
May place 1 extra wood in Pitched Battles.
All units except flyers move at normal speed through woods.
Forest Spirits are Immune to Psychology, have magical attacks and a 5+ Ward Save vs non-magical
attacks. Forest Spirit characters may not join non-Forest Spirit units and vice versa.
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 1
Wood Elves
Unit Name ## Mv WS BS St To Wo In At Ld Sv WSv Cp Dp US Cost
Karczoch The Ancient 1 5 5 6 6 6 2 5 9 3+ 5+ 6 400
Forest Spirit; Flammable; Causes Terror, Large Target; Stubborn;
Strangle-root Attack; May not join units; General; Units within
12" may use General's Leadership
Annoyance of Netlings Opponents in challenges only hit on 6s. [25]
Murder of Spites +D6 Magical and Poisoned Attacks at bearer's WS, In4, S2. [25]
Muster of Malevolents Range 6". Bearer counts as a single model for LOS for these D6 [25]
S2 Magical and Poisoned shots that always hit on a 4+ and can be
fired in addition to another missile weapon and at a different
unit. Can always stand and shoot, regardless of distance and
LOS.
Tree-singing Bound Spell; Power 3; Rng 18"; Target: Woods; Woods move D3+1 -
inches in direction chose by caster if no enemy inside; Stops
when contacts any enemy model or terrain feature; D6 S5 hits on
any enemy in woods otherwise; May be cast twice per turn.
Total Army Cost: 400
Notes:
Never suffer -1 to hit moving and shooting penalty.
May place 1 extra wood in Pitched Battles.
All units except flyers move at normal speed through woods.
Forest Spirits are Immune to Psychology, have magical attacks and a 5+ Ward Save vs non-magical
attacks. Forest Spirit characters may not join non-Forest Spirit units and vice versa.
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 1
Ostatnio zmieniony 2009-02-05, 20:11 przez Silvanel, łącznie zmieniany 1 raz.
Mv WS BS St To Wo In At Ld Sv WSv
Dwarf Lord 3 7/8 4 4 5 3 4 4 10 1+ 4+
Royal Blood; General; Units within 12" may use General's
Leadership; Shieldbearers; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman Master Rune of Spite; Ward Save 4+
Runic Weapon Master Rune of Breaking; Hit destroys opponent's magic weapon
Rune of Might; Double Strength against To 5+.; Rune of Striking;
+1 Weapon Skill
2 Shield Bearers 1 5 4 3 2 [0]
The attack value already incorporates the 2 Shieldbearers.
Mv WS BS St To Wo In At Ld Sv WSv
Grand Master 4 6 3 4 4 3 6 4 9 1+ 4+
He and unit are Immune to Psychology.; Barding; Full Plate
Armor; Shield; Warhorse
Van Horstman's Speculum In a challenge, if the bearer chooses, the bearer and his opponent fight using each other's WS, St, To, In, and At.
Holy Relic 4+ Ward save [45]
Hammer of Judgement Enemy hit must take T test for every hit. If failed, hit wounds automatically and no armor save allowed; Empire only.
Warhorse 1 8/7 3 3 3 1 3 1 5 [0]
Dwarf Lord 3 7/8 4 4 5 3 4 4 10 1+ 4+
Royal Blood; General; Units within 12" may use General's
Leadership; Shieldbearers; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman Master Rune of Spite; Ward Save 4+
Runic Weapon Master Rune of Breaking; Hit destroys opponent's magic weapon
Rune of Might; Double Strength against To 5+.; Rune of Striking;
+1 Weapon Skill
2 Shield Bearers 1 5 4 3 2 [0]
The attack value already incorporates the 2 Shieldbearers.
Mv WS BS St To Wo In At Ld Sv WSv
Grand Master 4 6 3 4 4 3 6 4 9 1+ 4+
He and unit are Immune to Psychology.; Barding; Full Plate
Armor; Shield; Warhorse
Van Horstman's Speculum In a challenge, if the bearer chooses, the bearer and his opponent fight using each other's WS, St, To, In, and At.
Holy Relic 4+ Ward save [45]
Hammer of Judgement Enemy hit must take T test for every hit. If failed, hit wounds automatically and no armor save allowed; Empire only.
Warhorse 1 8/7 3 3 3 1 3 1 5 [0]
Nie ma lekko w ciężkich czołgach.
Jaqob napisał/a:
To my mamy jakieś "normalne" spotkania?
Chodzę już drugi rok i na ani jednym nie byłem .
"Ja nie widzę problemu, że ktoś płaczę po rozmowie ze mną." -Silvanel
Jaqob napisał/a:
To my mamy jakieś "normalne" spotkania?
Chodzę już drugi rok i na ani jednym nie byłem .
"Ja nie widzę problemu, że ktoś płaczę po rozmowie ze mną." -Silvanel
Sahur Khan
Kolekcjoner Czaszek
Chaos Lord of Khorne 1 4 8 3 5/6 5 3 7 5/6 9 0+ 2 410
The will of Chaos; Eye of the Gods; Mark of Khorne; Frenzy;
Frenzy; Immune to Psychology. Frenzy ends when unit loses
combat.; Chaos Armour; Eye of the Gods Explanation
Word of Agony
Onceuse only. At the beggining of the CC phase choose model in [40]
btb. that model suffers d6 s4 hits with no armour save [to się odpala na samym początku przed jakimikolwiek atakami]
Axe of Khorne
Killing Blow & S+1 [45]
Chaos Runeshield
Shield. Negates the power of any magic or runic weapons carried [50]
by models in btb. [wyłącza działanie magicznej broni - zostaje ona zwykłą bronią danego typu]
Juggernaut of Khorne 1 7 5 5 4 1 2 2/3 7 [0]
Fear; Magic Resistance (1)
Kolekcjoner Czaszek
Chaos Lord of Khorne 1 4 8 3 5/6 5 3 7 5/6 9 0+ 2 410
The will of Chaos; Eye of the Gods; Mark of Khorne; Frenzy;
Frenzy; Immune to Psychology. Frenzy ends when unit loses
combat.; Chaos Armour; Eye of the Gods Explanation
Word of Agony
Onceuse only. At the beggining of the CC phase choose model in [40]
btb. that model suffers d6 s4 hits with no armour save [to się odpala na samym początku przed jakimikolwiek atakami]
Axe of Khorne
Killing Blow & S+1 [45]
Chaos Runeshield
Shield. Negates the power of any magic or runic weapons carried [50]
by models in btb. [wyłącza działanie magicznej broni - zostaje ona zwykłą bronią danego typu]
Juggernaut of Khorne 1 7 5 5 4 1 2 2/3 7 [0]
Fear; Magic Resistance (1)
"No Pity! No Remorse! No Fear!"
Bretonia vs Imperium
Walka nr 1>> Szarżujący Imperium
Imperialista wykorzystując podstępną magie pozbawił Bretończyka jego doświadczenia w walce wręcz (WS 10>> LUSTERKO :P) co i tak niezbyt wiele mu pomogło bo wszystkie jego ataki zostały odparte przez świętego rycerza. Kontratak Bretończyka był szybki i skuteczny , nim imperialista się obejrzał z rany w jego boku płynęła krew (wound dla Bretonii). Wściekłe ciosy Hipogryfa choć w większości dosięgły celu to i tak nie zdołały przebić się przez pancerz.
Kolejna runda nie przyniosła żadnego rozstrzygnięcia. Rycerze okładali sie po mordach niemiłosiernie ale wyglądało to jakby wzięli bezpieczną broń z flambergu :P. Równowaga jednak nie trwała długo , nim minęła chwila Bretończyk szybkim ciosem sprawił iż rycerz imperium ledwo co trzymał się na koniu. To było zbyt wiele dla wiernego sługi imperium , zabrał rozbite lusterko , poobijany pancerz i zwiał w stone zachodzącego słońca.
Walka nr 2>> Szarżuje Bretonia
Szarża Bretoni , koniec walki. Imperialny trup. 4 rany , Hipogryf nawet nie zauważył co sie stało.
<2:0> dla Bretoni
Saurus vs Khorn
Walka nr 1>> Szarżujący Khorn
Ward of Agony spłynął po saurusie jak woda po kaczce, tak samo i grad ciosów którymi wojownik chaosu zasypał jaszczura. Niestety saurus odwdzięczył sie tym samym :) Kolejna tura ponownie bez widocznych rezultatów , wojownicy obsypywali się gradem ciosów lecz nieliczne które dosięgnęły przeciwnika nie zdołały przedrzeć się przez pancerz.
Pierwsza krew. Miecz wojownika khorna przebił pancerz saurusa. Jak się okazuje wystarczyło to aby lizardmen nie wytrzymał nerwowo i uciekł z pola bitwy (Przeklęta niech będzie twoja tarcza Szczep :P ).
Walka nr 2>> Szarżuje Saurus
Ward of Agony ponownie się nie spisał. Szarża Saurusa nie wywarła większego wrażenia na Lordzie Chaosu , bez problemu obronił wszystkie ciosy sam zadając jaszczurowi jedną rane która jednak nie spowodowała że uciekł z pola bitwy (uczy sie skubaniec :P ). Khornita zaatakował szybko wyprowadzając wiele ciosów z których 3 dosięgnęły przeciwnika a jeden był potencjalnie śmiertelny (KB). Na szczęście magiczna ochrona zadziałała (Ward na 6+ uffff) i z tego starcia Saurus wyszedł z kolejną odniesioną raną. Koniec końców saurus dalej przegrywał a khornita nie odniósł żadnej szkody. W kolejnej turze wojownik Chaosu nie dał saurusowi nawet szans na odpowiedź. Szybkie cięcie pozbawiło go głowy (Killing Blow).
<2:0> dla Khornity
Skink vs Tjalus pan Tyfusu
Walka nr1 >> Szarżuje Skink
Generalnie do walki nie doszło, o ile mag nurgla miał jakieś nadzieje i chytre plany to szarżujący stegadon szybko mu je zniweczył. Po tym jak oberwał impact hity chłopina się już nie pozbierał. Skink nawet nie zdążył wyjąć broni bo stegadon przejechał po magu z pełnym pędem.
Walka nr2 >> Szarżuje mag nurgla
Strach ogarnął maga Nurgla i nie był w stanie zmusić się do szarży na przeciwnika. Próbował jeszcze czarów lecz jeden Miscast (6 grrrr że też ja nie miałem czegoś na podorędziu) i jeden czar zdispelowany to niezbyt imponujący wynik jak na Lorda. W kolejnej turze szarża stegadona ponownie zrobiła z maga chaosu żabę na autostradzie :P. Ponownie zawiedziony skink nawet nie zdążył rzucić challegne :D
<2:0> dla Skinka
Wampir vs Goblin
walka nr 1>> szarżuj Vampirzątko
Dzielny goblin nie przestraszył sie szarży (wygląda na to że goblin dzielniejszy od krasnoluda). Wampirządko na wszelki wypadek zaczęło wspierać sie magią (rerol hitta i ASF), niemiłosiernie sprał biednego goblina 4 hity 4 woundy. Wierzchowiec wampira ugryzł biednego sqwiga. Biedny sqwig pognał w stronę zachodzącego słońca.
Walka nr 2>> szarżuje goblin
Goblin użył całych swych sił i całej magii jaką miał pod ręką (S10 do końca tury) ale wampir pokrzyżował mu plany ogłupiając go (WS1 do końca tury) co i tak nie uchroniło go od 2 ran odniesionych z rąk goblińskiego przywódcy. Odpowiedz wampira była straszna 4 hity 4 woundy. Co w praktyce oznaczało koniec walki.
<2:0> dla wampirzątka
Krasnoludy vs Kharczoch
Walka nr 1>> Szarża Krasnoludów (3 ich było :P)
Odwieczna nienawiść i skrywany strach przed drzewami dał krasnoludom siłe i już w pierwsze tuże spadło na ziemie kilka gałęzi (1 wound) niestety nie obyło sie bez strat własnych. (1 wound dla leśnych). Tak to zaskoczyło krasnoludy a właściwie to że drzew jest więcej niż ich i są takie przerażające że postanowiły zwiać (Outnamber fear cousing enemy)
Walka nr 2>> Szarża Drzew :P
Krasnoludy nie wytrzymały nerwowo i zwiały (11 na LD na przy szarży)
<2:0> dla ludu z lasu
Ork vs Tomb King
Okr wygrał bo przeciwnika na polu bitwy nie było, sie chyba jeszcze nie pozbierał :) (Nie dostałem od Haggisa na PW postaci, na następny turniej pewnie zdąży sie pozbierać )
Podsumowanie walk tury pierwszej.
1. Nie takie lusterko straszne jak je obsmarowywują.
2. Nienawidzę tej durnej tarczy co wyłączyła mi mój zajefajny mieczyk.
3. Fajnie się jeździ po magach nurgla , zastanawiamy się czy w Lustrii nie zrobić z nich autostrad.
4. Goblin wykazał się niesamowitą odwagą albo niesamowitą głupotą , jakby na to nie patrzeć to była raczej egzekucja. Choć niepowiem S10 na całą ture fajna
jest to biedak nie miał okazji jej nawet raz użyć.
5. Krasnoludy są odważne ale Terror to jednak za dużo dla biedaczków.
Pretendenci do tytułu:
Właściwie wszyscy oprócz skinka , nie ma się co łudzić jest to jedyny hero na turnieju Lordów.
Tura druga , pary do pojedynków:
Skink vs Ork
Bretonia vs Khorn
Wampir vs Karczoh
Skink Chief
M WS BS S T W I A LD
6 4 5 4 3 2 6 3 7
AS: 2+
WARD: brak
Zasady specjalne: Cold Blooded, Aguatic, Jungle Poison
Wyposażenie:
- Hand weapon
- Lanca magiczna (Stegadon War spear)
Wierzchowiec (poczwara na której jeździ)
Ancient Stegadon
M WS BS S T W I A LD
6 3 0 6 6 5 1 3 6
Zasady specialne: Immune to Psychology, Cold Blooded, Stubborn, Terror , Large Target, 2D6+1 Impact Hits
AS: 3+
Łączna ilość pkt: 380
Unit Strenght: 10
Saurus Oldblod
M WS BS S T W I A LD
4 6 0 5 5 3 4 5 8
AS: 0+
WARD: 6+
Zasady specjalne: Cold Blooded,
Wyposażenie:
- Hand weapon
- Blade of realites (Za każdego hita przeciwnik musi zrobić test LD , nieudany powoduje natychmiastowy zgon bez żadnych żutów obronnych)
- Shield
- Light Armor
- Talisman of Protection (Ward 6+)
Wierzchowiec (poczwara na której jeździ)
Cold One
M WS BS S T W I A LD
7 3 0 4 4 1 2 1 3
Zasady specialne: Stupid :P , Fear , Thick-skinned
Łączna ilość pkt: 281
Unit Strenght: 2
PS. ZATŁUKE WAS ZA POSTAĆ W JAKIEJ PRZSYŁALIŚCIE MI POSTACIE :P ch-ki podane w taki sposób 73 0 441213 i brak opisów przedmiotów.
Walka nr 1>> Szarżujący Imperium
Imperialista wykorzystując podstępną magie pozbawił Bretończyka jego doświadczenia w walce wręcz (WS 10>> LUSTERKO :P) co i tak niezbyt wiele mu pomogło bo wszystkie jego ataki zostały odparte przez świętego rycerza. Kontratak Bretończyka był szybki i skuteczny , nim imperialista się obejrzał z rany w jego boku płynęła krew (wound dla Bretonii). Wściekłe ciosy Hipogryfa choć w większości dosięgły celu to i tak nie zdołały przebić się przez pancerz.
Kolejna runda nie przyniosła żadnego rozstrzygnięcia. Rycerze okładali sie po mordach niemiłosiernie ale wyglądało to jakby wzięli bezpieczną broń z flambergu :P. Równowaga jednak nie trwała długo , nim minęła chwila Bretończyk szybkim ciosem sprawił iż rycerz imperium ledwo co trzymał się na koniu. To było zbyt wiele dla wiernego sługi imperium , zabrał rozbite lusterko , poobijany pancerz i zwiał w stone zachodzącego słońca.
Walka nr 2>> Szarżuje Bretonia
Szarża Bretoni , koniec walki. Imperialny trup. 4 rany , Hipogryf nawet nie zauważył co sie stało.
<2:0> dla Bretoni
Saurus vs Khorn
Walka nr 1>> Szarżujący Khorn
Ward of Agony spłynął po saurusie jak woda po kaczce, tak samo i grad ciosów którymi wojownik chaosu zasypał jaszczura. Niestety saurus odwdzięczył sie tym samym :) Kolejna tura ponownie bez widocznych rezultatów , wojownicy obsypywali się gradem ciosów lecz nieliczne które dosięgnęły przeciwnika nie zdołały przedrzeć się przez pancerz.
Pierwsza krew. Miecz wojownika khorna przebił pancerz saurusa. Jak się okazuje wystarczyło to aby lizardmen nie wytrzymał nerwowo i uciekł z pola bitwy (Przeklęta niech będzie twoja tarcza Szczep :P ).
Walka nr 2>> Szarżuje Saurus
Ward of Agony ponownie się nie spisał. Szarża Saurusa nie wywarła większego wrażenia na Lordzie Chaosu , bez problemu obronił wszystkie ciosy sam zadając jaszczurowi jedną rane która jednak nie spowodowała że uciekł z pola bitwy (uczy sie skubaniec :P ). Khornita zaatakował szybko wyprowadzając wiele ciosów z których 3 dosięgnęły przeciwnika a jeden był potencjalnie śmiertelny (KB). Na szczęście magiczna ochrona zadziałała (Ward na 6+ uffff) i z tego starcia Saurus wyszedł z kolejną odniesioną raną. Koniec końców saurus dalej przegrywał a khornita nie odniósł żadnej szkody. W kolejnej turze wojownik Chaosu nie dał saurusowi nawet szans na odpowiedź. Szybkie cięcie pozbawiło go głowy (Killing Blow).
<2:0> dla Khornity
Skink vs Tjalus pan Tyfusu
Walka nr1 >> Szarżuje Skink
Generalnie do walki nie doszło, o ile mag nurgla miał jakieś nadzieje i chytre plany to szarżujący stegadon szybko mu je zniweczył. Po tym jak oberwał impact hity chłopina się już nie pozbierał. Skink nawet nie zdążył wyjąć broni bo stegadon przejechał po magu z pełnym pędem.
Walka nr2 >> Szarżuje mag nurgla
Strach ogarnął maga Nurgla i nie był w stanie zmusić się do szarży na przeciwnika. Próbował jeszcze czarów lecz jeden Miscast (6 grrrr że też ja nie miałem czegoś na podorędziu) i jeden czar zdispelowany to niezbyt imponujący wynik jak na Lorda. W kolejnej turze szarża stegadona ponownie zrobiła z maga chaosu żabę na autostradzie :P. Ponownie zawiedziony skink nawet nie zdążył rzucić challegne :D
<2:0> dla Skinka
Wampir vs Goblin
walka nr 1>> szarżuj Vampirzątko
Dzielny goblin nie przestraszył sie szarży (wygląda na to że goblin dzielniejszy od krasnoluda). Wampirządko na wszelki wypadek zaczęło wspierać sie magią (rerol hitta i ASF), niemiłosiernie sprał biednego goblina 4 hity 4 woundy. Wierzchowiec wampira ugryzł biednego sqwiga. Biedny sqwig pognał w stronę zachodzącego słońca.
Walka nr 2>> szarżuje goblin
Goblin użył całych swych sił i całej magii jaką miał pod ręką (S10 do końca tury) ale wampir pokrzyżował mu plany ogłupiając go (WS1 do końca tury) co i tak nie uchroniło go od 2 ran odniesionych z rąk goblińskiego przywódcy. Odpowiedz wampira była straszna 4 hity 4 woundy. Co w praktyce oznaczało koniec walki.
<2:0> dla wampirzątka
Krasnoludy vs Kharczoch
Walka nr 1>> Szarża Krasnoludów (3 ich było :P)
Odwieczna nienawiść i skrywany strach przed drzewami dał krasnoludom siłe i już w pierwsze tuże spadło na ziemie kilka gałęzi (1 wound) niestety nie obyło sie bez strat własnych. (1 wound dla leśnych). Tak to zaskoczyło krasnoludy a właściwie to że drzew jest więcej niż ich i są takie przerażające że postanowiły zwiać (Outnamber fear cousing enemy)
Walka nr 2>> Szarża Drzew :P
Krasnoludy nie wytrzymały nerwowo i zwiały (11 na LD na przy szarży)
<2:0> dla ludu z lasu
Ork vs Tomb King
Okr wygrał bo przeciwnika na polu bitwy nie było, sie chyba jeszcze nie pozbierał :) (Nie dostałem od Haggisa na PW postaci, na następny turniej pewnie zdąży sie pozbierać )
Podsumowanie walk tury pierwszej.
1. Nie takie lusterko straszne jak je obsmarowywują.
2. Nienawidzę tej durnej tarczy co wyłączyła mi mój zajefajny mieczyk.
3. Fajnie się jeździ po magach nurgla , zastanawiamy się czy w Lustrii nie zrobić z nich autostrad.
4. Goblin wykazał się niesamowitą odwagą albo niesamowitą głupotą , jakby na to nie patrzeć to była raczej egzekucja. Choć niepowiem S10 na całą ture fajna
jest to biedak nie miał okazji jej nawet raz użyć.
5. Krasnoludy są odważne ale Terror to jednak za dużo dla biedaczków.
Pretendenci do tytułu:
Właściwie wszyscy oprócz skinka , nie ma się co łudzić jest to jedyny hero na turnieju Lordów.
Tura druga , pary do pojedynków:
Skink vs Ork
Bretonia vs Khorn
Wampir vs Karczoh
Skink Chief
M WS BS S T W I A LD
6 4 5 4 3 2 6 3 7
AS: 2+
WARD: brak
Zasady specjalne: Cold Blooded, Aguatic, Jungle Poison
Wyposażenie:
- Hand weapon
- Lanca magiczna (Stegadon War spear)
Wierzchowiec (poczwara na której jeździ)
Ancient Stegadon
M WS BS S T W I A LD
6 3 0 6 6 5 1 3 6
Zasady specialne: Immune to Psychology, Cold Blooded, Stubborn, Terror , Large Target, 2D6+1 Impact Hits
AS: 3+
Łączna ilość pkt: 380
Unit Strenght: 10
Saurus Oldblod
M WS BS S T W I A LD
4 6 0 5 5 3 4 5 8
AS: 0+
WARD: 6+
Zasady specjalne: Cold Blooded,
Wyposażenie:
- Hand weapon
- Blade of realites (Za każdego hita przeciwnik musi zrobić test LD , nieudany powoduje natychmiastowy zgon bez żadnych żutów obronnych)
- Shield
- Light Armor
- Talisman of Protection (Ward 6+)
Wierzchowiec (poczwara na której jeździ)
Cold One
M WS BS S T W I A LD
7 3 0 4 4 1 2 1 3
Zasady specialne: Stupid :P , Fear , Thick-skinned
Łączna ilość pkt: 281
Unit Strenght: 2
PS. ZATŁUKE WAS ZA POSTAĆ W JAKIEJ PRZSYŁALIŚCIE MI POSTACIE :P ch-ki podane w taki sposób 73 0 441213 i brak opisów przedmiotów.
Ostatnio zmieniony 2009-02-06, 15:26 przez tattva, łącznie zmieniany 5 razy.