1 Parabellum beędzie wykorzystywane dopiero za jakiś czas ( tydzień, dwa ) tam umieścicie opis swojej armii itd
2 Parabellum będzie przede wszystkim pomocą dla organizatorów fabularnych, ale graczom będzie dawało obraz tego co ich otacza ( znaczy gracze nie będą przesuwać sami swych armii, ale będą mieć dostęp do mapy i będą widzieć tam najbliższą okolicę )
3 Kampania będzie miała charakter czysto fabularny, zwycięstwo będzie zależeć od zrealizowania określonych celów .
4 Co tydzień gracze będą otrzymywać maila z opisem obecnej sytuacji ( w tym samym momencie będą też aktualizowane opisy na parabellum ). UWAGA każdy gracz wykonuje ruch mailowy co tydzień, ale tylko niektórzy grają bitwę w danym tygodniu.
5 Gracze będą odpowiadać na danego maila i w zależności od odpowiedzi będą zachodzić odpowiednie wydarzenia ( czasem oczywiście trzeba będzie coś doprecyzować i będzie to trochę dłuższa wymiana maili )
6 Po takiej wymianie mailowej , gracze dostanę dodatkową informację mechaniczną ( zmiana ilości posiadanych zasobów obu typów, typ bitwy jaki będzie rozgrywany < jeżeli w ogóle > i temu podobne )
7 W grze , każda armia posiada dwa wskaźniki zasobów, różnie nazywanych w zależności od armii. Jeden będący wirtualnym zasobem, pozwala zwiększać maksymalną wielkość, armii. Drugi rzeczywisty ( złote korony, łaska krwawego boga, itd. ) pozwala wykupywać dodatkowe przedmioty, oddziały itd. Którymi można manipulować na różne sposoby, ale nie można przekroczyć limitu punktów głównej armii ( czyli na przykład można mieć wykupione jednostek itp. Za 1800 punktów, ale posiadać limit głównej armii 800, wtedy dla przykładu 600 pozostawiamy by broniło jakiegoś ważnego dla waszego celu miejsca na mapie, a 1200 poruszamy, jednak gdy dochodzi do bitwy wykorzystujemy tylko 800 wybrane spośród tych 1200 , 400 to nasze odwody wtedy )
8 Kampania będzie trwać około 4 miesięcy
9 Jako że to kampania w jakimś stopniu testowo, podczas jej przetestujemy dodatkowo, bardziej rozbudowany system ekonomiczny i system zdobywania doświadczenia przez pojedyncze figurki.
10 Startujemy od 600 punktów, większość armii się rozwinie do 1200 -1500, niektóre mogą osiągnąć większe rozmiary.
11 Same bitwy będą oparte o scenariusze games workshopowe
X z powodu różnych opóźnień, pierwsza runda będzie rozgrywana przez dwa tygodnie, czyli kończy się 19 października.
To chyba wszystkie główne ustalenia .
Enzeru dostaniesz dzisiaj pierwszy ruch do wykonania, a jak wszyscy się ostatecznie zgłoszą to może już za tydzień będzie widoczna mapa kampanii na parabellum ( wtedy tez pododajemy osoby do kampanii, na razie czekamy na ostateczne zmiany w samym parabellum które zapewne będą wprowadzane po najbliższym zebraniu )
Poza tym jak jakieś pytania to zapraszam tyż na gg 2602193
__________________________________________________________________
Wracam właśnie ze spotkania organizacyjnego kampanii i oficjalnie mogę już powiedzieć że opiekunami kampani będą Adam i Avalanche, oboje aż kipia pomysłami więc czeka was sporo dobrej zabawy :).
Dybra teraz lista rzeczy spełnionych i neispełnionych
Osoba Opis Fabularny deklaracja co do najbliższej soboty ( w tym tygodniu tylko sobota, bo mamy poślizg i wielu opisów brakuje :/, ale od przyszłego tygodnia bitwy będa w różnych terminach zależy jak się zgadają przeciwnicy )
Nizioł TAK TAK ( obecny )
Enzeru TAK TAK ( obecny jedna bitwa )
Szczep TAK TAK ( obecny jedna bitwa )
Rincewind [TAK TAK ( obecny )
DrD TAK TAK ( nieobecny )
Tatva TAK TAK ( nieobecny )
Nifelheim TAK TAK ( obecny całość )
Vendetta TAK TAK ( obecny całość )
Bombel TAK TAK ( nieobecny )
Chaos 2 TAK TAK ( obecny )
Bardzo prosimy żeby do czwartku wszystkie NIE zmieniły się TAK, szczególnie w peirwszje kolumnie :/ Ludzie pobudka
Kampania WFB
Moderator:Avalanche
Kampania WFB
Ostatnio zmieniony 2008-10-16, 19:01 przez Tjal, łącznie zmieniany 1 raz.
Dotychczas stoczono 39 walk .
Runda 7
Nifelheim - WE- armia gracza vs - Bretonia Rincewind ( armia niezależna ) 800 vs 800 p
zwycięstwo gracza - masakra
Bombel ( HE - gracz ) vs Nizioł ( NPC - krasnoludy ) 800 vs 800
przegrana gracza - masakra
Szczep ( Chaos - gracz ) vs Silvanel ( NPC - WE ) 800 vs 800
zwycięstwo gracz - masakra
Runda 6
6 walk
w trakcie tygodnia
Bombell - HE - 800 p - krasnoludy - napad w górach -Szczep Chaos 800 p armia niezależna
zwycięstwo gracza - masakra
Nizioł - krasnoludy - 600 p - nocne spotkanie I - chaos 600 p Szczep armia niezależna
zwycięstwo gracz masakra
Nieflheim - armia gracza przecie ( zwycięzca walki numer 5 )
zwycięstwo gracza Nifelheim - małe zwycięstwo.
sobota
Vendetta + Rincewind Imperium + Bretonia 600 + 600 armie graczy - bój spotkaniowy - Leśne elfy 1200 nifelheim - armia niezależna
zwycięstwo graczy - masakra
Szczep - chaos - 800 p - nocne spotkanie II - imperium 800 p Vendetta 800 p armia niezależna.
zwycięstwo gracza - masakra
DrD - O&G - 600 p + figurki specjalne - rozróba na bagnach - krasnoludy 800 p Sil + Avalanche - armia niezależna
zwycięstwo gracza - masakra
Rundy 4+5
Rnicewind - porażka z krasnoludami - masakra
Tattva - porażka z wysokimi elfami - małe zwycięstwo
Szczep - zwycięstwo nad krasnoludami - duże zwycięstwo
Nizioł - remis z leśnymi elfami
DrD - przegrana z bretonią - masakra
Urban - przegrana z orkami i goblinami - masakra
Nifelheim - remis z imperium
Bombel - zwycięstwo z orkami i goblinami - masakra
Rindewind - porażka z chaosem - masakra
Wykaz walk 3 rundy kampanii
12.11.2008
9 O&G - DrD - armia gracza 600 p - zasadzka - WE nifelheim 300 p armia niezależna.
Przegrana gracza - masakra
10.11.2008
8 HE - bombel - armia gracza 600 p - bój spotkaniowy - chaos - Szczep 600 p armia niezależna.
wygrana gracza - duże zwycięstwo
08.11.2008
1 Lizardy - tattva - armia gracza 600 p - flank attack - Bretonia - Rincewind + wsparcie 600 p armia niezależna
Wygrana gracza - masakra
2 Chaos - szczep - amria garacza 600 p - 2 lordów - Chaos - Urban + wspócie - 600 p armia niezależna.
wygrana gracza - masakra
3 Imperium - Enzeru - armia gracza 600 p + X - bój spotkaniowy - lizardy - tattva + wsparcie 1000 p armia neizależna
przegrana gracza - duże zwcyięstwo
4 Chaos - urban - armia gracza 600p + X - bój spotkaniowy - WE - nifelheim + wsparcie 800 p armia niezależna
remis
5 WE - nifelheim - armia gracza 600p - lesna zasadzka - chaos - szczep _ wsparcie 1200 p armia niezależna.
remis
6 Krasnoludy - Nizioł - armia gracza 600 p - zasadzka - imperium - Enzeru + wsparcie 1200 p armia niezależna.
przegrana gracza - masakra
7 Bretonia - armia gracza 600 p - bój spotkaniowy - krasnoludy - Nizioł + wsparcie 600 p armia niezależna
wygrana gracza - masakra
Wykaz walk drugiej rundy kampanii
Bitwa zaległa !!
Krasnoludy - Nizioł - armia gracza 600 - bój spotkaniowy - 675 imperium ( zakaz dodania do rozpiski, kawalerii, hellblastera, inżynierów oraz magów i kapłanów ) Vendetta + wsparcie - armia niezależna
Zwycięstwo gracza - masakra
25.10.2008
1 Chaos - Szczep armia gracza 600 + 400 - bój spotkaniowy - lesne elfy nifelheim + wsparcie armia niezalezna 1000 pl
Porażka gracza - duże zwycięstwo
2 WE - nifelheim armia gracza 600 - bój spotkaniowy - HE - bombel + wsparcie
armia niezależna 600p
Porażka gracza - małe zwcyiestwo
3 Bretonia - Rincewind - armia gracza 600 - bój spotkaniowy - Imperium vendetta + wsparcie 600 p armia niezależna
Zwycięstwo gracza - masakra
4 Imperium - vendetta - armia gracza 600 - bój spotkaniowy - Chaos - Szczep + wsparcie 600 p armia niezależna.
Porażka gracza - masakra
Wykaz walk pierwszej rudny kampanii
18.10.2008
1 Imperium - vendetta armia gracza 600- bój spotkaniowy - Leśne elfy 600 nifelheim + wsparcie -armia niezależna
Gracz został zmasakrowany przez bohaterów niezależnych.
6 Imperium - Enzeru - armia gracza 600 - Oghma stones - Chaos ( obowiazkowo mag w rozpisce ) 600 Szczep + wsparcie - armia niezależna.
Gracz zmasakrował przeciwnika.
7 Chaos - Urban - armia gracza 600 - Flank atack - krasnoludy 600 Nizioł + wsparcie - armia niezależna. ( atakuje Chaos )
Gracz zremisował z przeciwnikiem
8 Bretonia - Rincewind - armia gracza 600 - ambush - leśne elfy 300 Nifelheim + wsparcie armia niezależna ( leśne się zasadzają )
Gracz odniósł duże zwycięstwo nad przeciwnikiem.
11.10.2008
2 Leśne Elfy - nifelheim - armia gracza 600 - lesna zasadzka - 300 krasnoludy Nizioł + wsparcie - armia niezależna.
Zwycięstwo gracza - masakra
4 Lizardmany - Tattva -armia gracza 600 - Flank attack - 600 chaos ( zakaz jakiejkolwiek kawalerii i rydwanów , tylko marki Nurgla ) Szczep + wsparcie - armia niezależna
Zwycięstwo gracza - małe
5 Chaos Mortals - Szczep - armia gracza 600 - zasadzka - 1200 krasnoludy Nizioł + wsparcie armia niezależna
Remis
Runda 7
Nifelheim - WE- armia gracza vs - Bretonia Rincewind ( armia niezależna ) 800 vs 800 p
zwycięstwo gracza - masakra
Bombel ( HE - gracz ) vs Nizioł ( NPC - krasnoludy ) 800 vs 800
przegrana gracza - masakra
Szczep ( Chaos - gracz ) vs Silvanel ( NPC - WE ) 800 vs 800
zwycięstwo gracz - masakra
Runda 6
6 walk
w trakcie tygodnia
Bombell - HE - 800 p - krasnoludy - napad w górach -Szczep Chaos 800 p armia niezależna
zwycięstwo gracza - masakra
Nizioł - krasnoludy - 600 p - nocne spotkanie I - chaos 600 p Szczep armia niezależna
zwycięstwo gracz masakra
Nieflheim - armia gracza przecie ( zwycięzca walki numer 5 )
zwycięstwo gracza Nifelheim - małe zwycięstwo.
sobota
Vendetta + Rincewind Imperium + Bretonia 600 + 600 armie graczy - bój spotkaniowy - Leśne elfy 1200 nifelheim - armia niezależna
zwycięstwo graczy - masakra
Szczep - chaos - 800 p - nocne spotkanie II - imperium 800 p Vendetta 800 p armia niezależna.
zwycięstwo gracza - masakra
DrD - O&G - 600 p + figurki specjalne - rozróba na bagnach - krasnoludy 800 p Sil + Avalanche - armia niezależna
zwycięstwo gracza - masakra
Rundy 4+5
Rnicewind - porażka z krasnoludami - masakra
Tattva - porażka z wysokimi elfami - małe zwycięstwo
Szczep - zwycięstwo nad krasnoludami - duże zwycięstwo
Nizioł - remis z leśnymi elfami
DrD - przegrana z bretonią - masakra
Urban - przegrana z orkami i goblinami - masakra
Nifelheim - remis z imperium
Bombel - zwycięstwo z orkami i goblinami - masakra
Rindewind - porażka z chaosem - masakra
Wykaz walk 3 rundy kampanii
12.11.2008
9 O&G - DrD - armia gracza 600 p - zasadzka - WE nifelheim 300 p armia niezależna.
Przegrana gracza - masakra
10.11.2008
8 HE - bombel - armia gracza 600 p - bój spotkaniowy - chaos - Szczep 600 p armia niezależna.
wygrana gracza - duże zwycięstwo
08.11.2008
1 Lizardy - tattva - armia gracza 600 p - flank attack - Bretonia - Rincewind + wsparcie 600 p armia niezależna
Wygrana gracza - masakra
2 Chaos - szczep - amria garacza 600 p - 2 lordów - Chaos - Urban + wspócie - 600 p armia niezależna.
wygrana gracza - masakra
3 Imperium - Enzeru - armia gracza 600 p + X - bój spotkaniowy - lizardy - tattva + wsparcie 1000 p armia neizależna
przegrana gracza - duże zwcyięstwo
4 Chaos - urban - armia gracza 600p + X - bój spotkaniowy - WE - nifelheim + wsparcie 800 p armia niezależna
remis
5 WE - nifelheim - armia gracza 600p - lesna zasadzka - chaos - szczep _ wsparcie 1200 p armia niezależna.
remis
6 Krasnoludy - Nizioł - armia gracza 600 p - zasadzka - imperium - Enzeru + wsparcie 1200 p armia niezależna.
przegrana gracza - masakra
7 Bretonia - armia gracza 600 p - bój spotkaniowy - krasnoludy - Nizioł + wsparcie 600 p armia niezależna
wygrana gracza - masakra
Wykaz walk drugiej rundy kampanii
Bitwa zaległa !!
Krasnoludy - Nizioł - armia gracza 600 - bój spotkaniowy - 675 imperium ( zakaz dodania do rozpiski, kawalerii, hellblastera, inżynierów oraz magów i kapłanów ) Vendetta + wsparcie - armia niezależna
Zwycięstwo gracza - masakra
25.10.2008
1 Chaos - Szczep armia gracza 600 + 400 - bój spotkaniowy - lesne elfy nifelheim + wsparcie armia niezalezna 1000 pl
Porażka gracza - duże zwycięstwo
2 WE - nifelheim armia gracza 600 - bój spotkaniowy - HE - bombel + wsparcie
armia niezależna 600p
Porażka gracza - małe zwcyiestwo
3 Bretonia - Rincewind - armia gracza 600 - bój spotkaniowy - Imperium vendetta + wsparcie 600 p armia niezależna
Zwycięstwo gracza - masakra
4 Imperium - vendetta - armia gracza 600 - bój spotkaniowy - Chaos - Szczep + wsparcie 600 p armia niezależna.
Porażka gracza - masakra
Wykaz walk pierwszej rudny kampanii
18.10.2008
1 Imperium - vendetta armia gracza 600- bój spotkaniowy - Leśne elfy 600 nifelheim + wsparcie -armia niezależna
Gracz został zmasakrowany przez bohaterów niezależnych.
6 Imperium - Enzeru - armia gracza 600 - Oghma stones - Chaos ( obowiazkowo mag w rozpisce ) 600 Szczep + wsparcie - armia niezależna.
Gracz zmasakrował przeciwnika.
7 Chaos - Urban - armia gracza 600 - Flank atack - krasnoludy 600 Nizioł + wsparcie - armia niezależna. ( atakuje Chaos )
Gracz zremisował z przeciwnikiem
8 Bretonia - Rincewind - armia gracza 600 - ambush - leśne elfy 300 Nifelheim + wsparcie armia niezależna ( leśne się zasadzają )
Gracz odniósł duże zwycięstwo nad przeciwnikiem.
11.10.2008
2 Leśne Elfy - nifelheim - armia gracza 600 - lesna zasadzka - 300 krasnoludy Nizioł + wsparcie - armia niezależna.
Zwycięstwo gracza - masakra
4 Lizardmany - Tattva -armia gracza 600 - Flank attack - 600 chaos ( zakaz jakiejkolwiek kawalerii i rydwanów , tylko marki Nurgla ) Szczep + wsparcie - armia niezależna
Zwycięstwo gracza - małe
5 Chaos Mortals - Szczep - armia gracza 600 - zasadzka - 1200 krasnoludy Nizioł + wsparcie armia niezależna
Remis
Ostatnio zmieniony 2009-01-30, 09:40 przez Tjal, łącznie zmieniany 41 razy.