Twilight Imperium
Tak na 75% ludzie wykminili specjalności rasy Arborec.
You may not build Ground Forces with your Space Docks.
Your Ground Forces have a build capacity of 1. You may not build units with Ground Forces that have moved during the same activation.
At the start of the Status Phase, place 1 Ground Force at one planet you control.
"You'd shoot a man in the back?"
"Well, it's the safest way, isn't it?"
“Co powiedział Xerxes do Leonidasa? - Pan tu nie stał!”
"Well, it's the safest way, isn't it?"
“Co powiedział Xerxes do Leonidasa? - Pan tu nie stał!”
Dzisiaj rano jak jechałem na uczelnię, rozkminiałem jak grać drużynowo, oto co mi przyszło do głowy.
Teamy 2 osobowe, czyli do gry
2/2
2/2/2
2/2/2/2
Gracze maj swoje rasy i przestrzegają podstawowych zasad gry, z poniższymi wyjątkami.
1.Wspólne punkty zwycięstwa, z pary graczy tylko 1 może wykonać dany objective,czyli jeden może np. wykonać 5 planets outside home system, a drugi 5 technologi. Nie mogą obaj wykonać 5 planet (liczą się planety, zasoby, czy technologie danego garcza nie pary). Mają jeden wspólny secret objective losowany tylko z tych dotczyących mectola.
2.Proponuję dodać 2 objectivy pierwszego rzedu i 1 drugiego, (choć można się tu zastanawiać)
3.Nie trzeba płacić strategy allocation aby wykonać secondary karty której używa twój teampartner.
4.Jednostki partnerów, mogą się mijać spokojnie w kosmosie, ale nie mogą być na jednym polu.
5.Do 14 pkt. zwycięstwa?
/discuss
Teamy 2 osobowe, czyli do gry
2/2
2/2/2
2/2/2/2
Gracze maj swoje rasy i przestrzegają podstawowych zasad gry, z poniższymi wyjątkami.
1.Wspólne punkty zwycięstwa, z pary graczy tylko 1 może wykonać dany objective,czyli jeden może np. wykonać 5 planets outside home system, a drugi 5 technologi. Nie mogą obaj wykonać 5 planet (liczą się planety, zasoby, czy technologie danego garcza nie pary). Mają jeden wspólny secret objective losowany tylko z tych dotczyących mectola.
2.Proponuję dodać 2 objectivy pierwszego rzedu i 1 drugiego, (choć można się tu zastanawiać)
3.Nie trzeba płacić strategy allocation aby wykonać secondary karty której używa twój teampartner.
4.Jednostki partnerów, mogą się mijać spokojnie w kosmosie, ale nie mogą być na jednym polu.
5.Do 14 pkt. zwycięstwa?
/discuss
"44000-Pydna" a true sequel to "300".
Whenever You think Spartans are cool.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bitwa_pod_Pydn%C4%85
Whenever You think Spartans are cool.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bitwa_pod_Pydn%C4%85
Można to zrobić 1/1/2/2/3/3 albo 1/2/3/1/2/3 na pewno nie losować kto przy kim siedzi, bo by się dziwne sytuacje porobiły. można ustalić, że Franek/Zenek/Lolek/Etc. i tylko franek losuje gdzie siedzi a reszta siada odpowiednio.
"44000-Pydna" a true sequel to "300".
Whenever You think Spartans are cool.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bitwa_pod_Pydn%C4%85
Whenever You think Spartans are cool.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bitwa_pod_Pydn%C4%85
Tak na szybko ocena instrukcji:
1) Miałem racje co do wyglądu home systemu Duchów Cressusa . Fajny myk przywodzący mi na myśl inwazje Dominium na kwadrant Alfa za pomocą tunelu :P.
2) Gravity Rift. Śmieszny pomysł, na pewno lepszy niż Supernova. No i ten heks z GR i planetą xd.
3) Opcje:
- Preliminary Obj. wg mnie bardzo fajny pomysł, przyśpieszający grę. Zobaczymy tylko jakie te PO będą.
- Nowe technologie rasowe - bardzo dobrze będzie większy wybór
- Flagship - zależy jakie będą również, ale... Genesis 1 to niesamowity statek do przejęcia Mecatol Rexa. Ja jestem za.
- Final Frontier - Distant Suny zawsze wydawały mi się ciekawe, ale mogły komuś popsuć strasznie rozgrywkę. To znajduje się na pustych polach galaktyki - nie chcesz nie lecisz i wiele nie stracisz. Chcesz to bawisz się w odkrywców galaktyki. No i ten fluff - "Kapitanie zbliżamy się do... to chyba jest... SUPERNO KABOOM" .
- Czołgi - większa różnorodność walk na planetach? Czemu nie :).
- Mercenaries - niby fajni, ale ja bym grał bez Evasion. Bo tak przy farcie są zbyt przesadzeni prawdopodobnie.
- Political Intrigue - jedyna rzecz co do której jestem sceptyczny. Ok będzie trzeba wypróbować, ale coś sądzę, że skończy ta opcja w pudełku dodatku...
- Fall of the Empire - po pierwsze lubię historię TI więc już jest to odgrywanie czegoś. Po 2. no ewidentnie śmierdzi to GW co też jest zaletą. Mechanika gry wydaje się ciekawa. Nie wierze, że mogli to skopać...
1) Miałem racje co do wyglądu home systemu Duchów Cressusa . Fajny myk przywodzący mi na myśl inwazje Dominium na kwadrant Alfa za pomocą tunelu :P.
2) Gravity Rift. Śmieszny pomysł, na pewno lepszy niż Supernova. No i ten heks z GR i planetą xd.
3) Opcje:
- Preliminary Obj. wg mnie bardzo fajny pomysł, przyśpieszający grę. Zobaczymy tylko jakie te PO będą.
- Nowe technologie rasowe - bardzo dobrze będzie większy wybór
- Flagship - zależy jakie będą również, ale... Genesis 1 to niesamowity statek do przejęcia Mecatol Rexa. Ja jestem za.
- Final Frontier - Distant Suny zawsze wydawały mi się ciekawe, ale mogły komuś popsuć strasznie rozgrywkę. To znajduje się na pustych polach galaktyki - nie chcesz nie lecisz i wiele nie stracisz. Chcesz to bawisz się w odkrywców galaktyki. No i ten fluff - "Kapitanie zbliżamy się do... to chyba jest... SUPERNO KABOOM" .
- Czołgi - większa różnorodność walk na planetach? Czemu nie :).
- Mercenaries - niby fajni, ale ja bym grał bez Evasion. Bo tak przy farcie są zbyt przesadzeni prawdopodobnie.
- Political Intrigue - jedyna rzecz co do której jestem sceptyczny. Ok będzie trzeba wypróbować, ale coś sądzę, że skończy ta opcja w pudełku dodatku...
- Fall of the Empire - po pierwsze lubię historię TI więc już jest to odgrywanie czegoś. Po 2. no ewidentnie śmierdzi to GW co też jest zaletą. Mechanika gry wydaje się ciekawa. Nie wierze, że mogli to skopać...
"You'd shoot a man in the back?"
"Well, it's the safest way, isn't it?"
“Co powiedział Xerxes do Leonidasa? - Pan tu nie stał!”
"Well, it's the safest way, isn't it?"
“Co powiedział Xerxes do Leonidasa? - Pan tu nie stał!”
Zamówiłeś?kaimada pisze:http://www.rebel.pl/product.php/1,1295/ ... hrone.html WAKA WAKA